.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش کشورهای هدف برای کالای صادراتی آمل

رئیس اداره گمرک شهرستان آمل از افزایش تعداد کشورهای هدف صادراتی کالاهای تولیدی این شهرستان به هشت کشور آسیایی و اروپایی خبر داد.

حمزه منتظر گفت: گمرک شهرستان آمل در مدت 16ماه از آغاز فعالیت رسمی خود کالاهای تولیدی این شهرستان را به کشورهای ترکیه، گرجستان، عراق، افغانستان، پاکستان، عربستان سعودی، عمان وامارات صادر کرده است.
وی افزود: در یکسال گذشته بیش از55 هزار و95 تن انواع کالا از شهرستان آمل به خارج از کشور صادر شده است که در مقایسه با سه ماهه پایانی سال 89 از نظر وزنی 20 درصد و از نظر ارزشی حدود 30 درصد افزایش داشته است.

رئیس اداره گمرک آمل عمده کالاهای صادرشده واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان را انواع خشکبار، فرآورده های گوشتی، انواع سس مایونز، ماشین آلات صنعتی، سیم برق، آب معدنی، آبمیوه، کیک، کلوچه و دیگ بخار اعلام کرد.

منتظر ارزش کالاهی صادراتی آمل را حدود 72 میلیون دلار بیان کرد و ادامه داد: این میزان کالا با سه هزار و487 دستگاه کامیون صادر شد.

وی یادآورشد: گمرک در شهرستان آمل به طور رسمی از اوایل آذرماه پارسال فعالیتهای صادراتی خود را به صورت مستقیم در این شهرستان آغاز و خوشبختانه تاکنون موفق عمل کرده است.

رئیس اداره گمرک آمل خود صادراتی از سوی برخی واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرستان را یکی از مشکلات عمده در این بخش خواند و از مدیران این واحدها خواست برای توسعه فعالیتهای گمرک شهرستان آمل همکاری بیشتری داشته باشند.

حدود نیمی از واحدهای تولیدی و صنعتی مازندران در پنج شهرک صنعتی و واحدهای بزرگ تولیدی در شهرستان آمل فعال است. /1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فرشاد راعی 27 فروردين 1390
بازم گلی به جمال آمل
شهر سرخرود را که زمانی به بهانه تکمیل جمعیت برای نماینده گرفتن برای نور و محمودآباد از آمل جدا کردند را به آمل بازگردانند تا شاهد ساخت بندر خصوصی آمل در این شهر باشیم تا صادرانت آمل بیش از پیش شود. همچنین با الحاق سرخرود به آمل ، شهرستان آمل که 380 هزارنفری است تکمیل جمعیت شده و دارای 2 نماینده میشود.
فرشاد راعی 27 فروردين 1390
خاطرنشان میشود تمام این واحدهای بزرگ تولیدی که گفتید در آمل خصوصی هستند و نه دولتی..... قابل توجه شهرهایی که از رانت های دولتی استفاده میکنند ولی افتخاری برای مازندران نمی آفرینند
طناز 27 ارديبهشت 1391
دم همه آملی ها گرم هر جا که هستند افتخار ایجاد می کنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.